donderdag 6 maart 2008

kado



De eerste avond op de opleiding voor kinderyoga docent kregen wij een ontspanning en een geleide meditatie.

Je werd meegenomen naar een prachtig landschap waarin zich een rots bevond. Onder de rots lag een kado dat speciaal voor jouw bestemd was. Ik zag duidelijk in mijn verbeelding een mooi doosje en toen ik het opendeed lag daarin een blauw steentje in de vorm van een hartje op een mooi stukje stof.

Al met al een heerlijk ontspannen begin van de opleiding.
Een half jaar later kwam ik weer in het opleidingscentrum in Wales voor mijn derde meditatietrainer week. Op de tweede dag was er een medecursist jarig. Wij zongen "happy birthday" en daarna "lang zal zij leven". Zij gaf aan iedereen een kadotje. Ik kreeg een mooi stukje stof met een lintje erom heen, ik maakte het open en daar lag een prachtig blauw stenen hartje. De volgende dag was er een lezing van een Amerikaan Ned, die vertelde over een nieuw project. Aan het eind van de lezing kregen wij allemaal een klein kado en jawel daar kwam het doosje! Het doosje met het hartje erin staat naast mijn bed en als ik denk dat iets niet kan, kijk ik ernaar . Wat staat er op uw nachtkastje?

Geen opmerkingen: