vrijdag 13 februari 2009

dagelijks bericht


Soms heb je wat inspiratie nodig om weer even bij de essentie van het leven te komen.

We hebben allemaal de neiging om ons te laten meeslepen in de wan van de dag.

Sta stil, haal bewust adem en breng je gedachten terug naar het hier en nu.

Elke dag ontvang ik op mijn email een boodschap van Neale Donald Walsch, auteur van de boeken "gesprekken met God". Als ik het lees, denk ik: o ja, zo is het, soms neem ik na het lezen van de tekst even de tijd ter contemplatie en soms glimlach ik om de herkenning.

Dit was de email van vandaag:

....that mastery is not measured by the number of terrible
things you eliminate from your life, but by the number of
times you eliminate calling them terrible.


Elke dag een boodschap om je bij de essentie te brengen.
Je kunt op deze webiste je abonneren op een dagelijks boodschap ter inspiratie:

Geen opmerkingen: