dinsdag 18 maart 2008

Nooit te oud om te leren!

Mijn moeder kreeg voor haar 65ste verjaardag een oude PC.
Wij, haar kinderen, wilde graag dat zij zich zou gaan verdiepen in de elektronische snelweg.
De pc werd pas goed gebruikt toen ik met vakantie ging en ik haar vertelde dat ik niet zou bellen maar mailen. Liefde overwint alles en zij ging aan de slag, ze wilde onze verhalen lezen en terug mailen. Al snel was de pc verbinding te langzaam en de pc te oud. Er werden twee nieuwe PC's gekocht. Toen was het hek van de dam. Haar man is nu van alles aan het downloaden, en mijn lieve moeder, die inmiddels 73 jaar is, heeft een eigen blog, een website, volgt lessen op het Internet over een nieuwe aarde van Eckhart Tolle en vroeg mij ook een camera aan te schaffen zodat we elkaar konden zien tijdens het Internet bellen! ik moest haar even vragen hoe dat moest. Momenteel krijgt ze ook nog wat les in geavanceerde technieken voor de PC.
Ik vind haar geweldig en ze is mijn inspiratiebron.

Dit is haar blog met prachtige en ontroerende verhalen over wat zij heeft meegemaakt in het Jappenkamp: http://oudenopgewekt.blogspot.com/

Geen opmerkingen: