dinsdag 8 juni 2010

Tapovan


Indiase arts Kyran oprichter van Tapovan

Begin april was ik in Spanje om een passietest workshop te geven bij Jessica Larive in centrum Atalanta. Daar ontmoette ik een van de deelnemers Monique Sajet.
Wij spraken over onze passies. Wij bleken een gezamenlijk passie te hebben voor de ayurvedische manier van leven. Zij vertelde mij over Tapovan, een ayurvedische centrum in Normandie, waar zij geweest was. Zij heeft de reizen naar Tapovan opgenomen in haar bedrijf voor creatie events en wellness travel, www.creatie-wellness.nl. Direct wist ik daar ga ik naar toe, niet wetende wanneer, hoe en met wie.

Niet lang daarna werd het voor mij mogelijk gemaakt om naar Normandie te gaan. Een vriendin belde op en had een vakantie nodig, zij was net gestopt met roken en had een moeilijke periode gehad,ze was lang niet met vakantie geweest. Ik stelde voor om naar Tapovan te gaan en zij zei direct ja. Wij boekte onze reis bij Monique en vertrokken richting Normandie.

De kuur die volgde heeft een groot effect op alle lagen fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel. Het is een reiniging van lichaam en geest waardoor je in staat bent de essentie van het leven te voelen.
Je verblijft in een proffesionele,liefdevolle en veilige omgeving. De behandeling bestaat uit het juiste eten en drinken op ayurvedische basis. Verschillende soorten ayurvedische massages.
Elke dag denk je het kan niet beter worden, maar dat doet het wel. Bestaat er een stukje hemel op aarde,en kun je herboren worden,ja,in Tapovan!

Geen opmerkingen: